Thursday, April 22, 2010

HULU SELANGOR: CHUA JUI MENG PERJUANGKAN DASAR PEMERINTAHAN KOMUNIS?

. Thursday, April 22, 2010


Dr Chua Jui Meng menyamakan Anwar seperti Deng Xiao Ping. Siapakah Deng Xiao Ping? DXP adalah ketua komunis China yang juga kaki reformasi yang kini sudah menjadi reformasin/basi. Ke arah manakah perjuangan chua Jui Meng sebenarnya? Buat masa ini, rakyat Malaysia khususnya Melayu dan juga Anwar sendiri masih kabur dan mudah sekali diperdayakan oleh cina-cina yang semakin hari semakin naik kepala. 

Sudah tentu si pengkhianat tidak akan menunjukkan belangnya selagi kuasa masih belum ada ditangannya. Hari ini mereka bersatu, tetapi setelah kuasa memerintah jatuh ke tangan mereka (Chua Jui Meng and the Chinese Geng), sudah pasti melayu akan lebih ditindas. Perkara pertama yang mereka akan lakukan ialah menghapuskan sistem raja-raja melayu dan juga perkara 153 Hak Melayu.


Perjuangan komunis secara umum sangat membatasi agama pada rakyatnya, dengan prinsip agama dianggap candu yang membuat orang berangan-angan yang membatasi rakyatnya dari pemikiran yang rasional dan nyata. Maklumat lanjut mengenai dasar komunis? Googlekan saja.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
Namablogkamu is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com | Distributed by Deluxe Templates